sâmbătă, 27 mai 2017

27 mai 2017, Sâmbătă - 6

Conferință, prânz
Predică, Efeseni 4:10-16, mesaj transmis prin Horen Brașov Descarcă fișierul audio MP3
...
Efeseni 4:10 Cel ce S-a coborât este același cu Cel ce S-a suit mai presus de toate cerurile, ca să umple toate lucrurile.
11 Și El a dat pe unii apostoli, pe alții proroci, pe alții evangheliști, pe alții păstori și învățători
12 pentru desăvârșirea sfinților, în vederea lucrării de slujire, pentru zidirea trupului lui Hristos,
13 până vom ajunge toți la unirea credinței și a cunoștinței Fiului lui Dumnezeu, la starea de om mare, la înălțimea staturii plinătății lui Hristos;
14 ca să nu mai fim copii, plutind încoace și încolo, purtați de orice vânt de învățătură, prin viclenia oamenilor și prin șiretenia lor în mijloacele de amăgire,
15 ci, credincioși adevărului, în dragoste, să creștem în toate privințele, ca să ajungem la Cel ce este Capul, Hristos.
16 Din El, tot trupul, bine închegat și strâns legat prin ceea ce dă fiecare încheietură, își primește creșterea potrivit cu lucrarea fiecărei părți în măsura ei și se zidește în dragoste.
Eu lucrezi tu primești. Este important întâi să primești învățătura, în ucenicie.
Eu lucrez și tu mă ajuți.
Tu lucrezi și eu primesc.
Tu lucrezi eu te ajut.
Tu lucrezi, eu mă retrag.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu