duminică, 1 decembrie 2013

1, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Ieremia 32:36-41, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
...
Omul are în general înclinația spre religie. Și pierde din vedere persoana mult slăvită a Domnului Hristos.
Mulți fug de realitatea întâlnirii cu moartea.
Ieremia 32:36 Și acum, așa vorbește Domnul Dumnezeul lui Israel despre cetatea aceasta despre care ziceți: „Va fi dată în mâinile împăratului Babilonului, biruită prin sabie, prin foamete și prin ciumă.” 32:37 Iată, îi voi strânge din toate țările unde i-am izgonit în mânia Mea, în urgia Mea și în marea Mea supărare; îi voi aduce înapoi în locul acesta și-i voi face să locuiască în liniște acolo. 32:38 Ei vor fi poporul Meu, și Eu voi fi Dumnezeul lor. 32:39 Le voi da o inimă și o cale, ca să se teamă de Mine totdeauna, spre fericirea lor și a copiilor lor după ei. 32:40 Voi încheia cu ei un legământ veșnic că nu Mă voi mai întoarce de la ei, ci le voi face bine și le voi pune în inimă frica de Mine, ca să nu se depărteze de Mine. 32:41 Mă voi bucura să le fac bine, îi voi sădi cu adevărat în țara aceasta, din toată inima și din tot sufletul Meu.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu