duminică, 1 decembrie 2013

1, Duminică - tin, 3

Tineret, seara
Predică, 1 Petru 1:1-4, mesaj transmis prin Ionel Banu Descarcă MP3
...
Cuvintele acestea au menirea să aducă mângâiere, să aducă consolare.
1) Dumnezeu și Tatăl Domnului nostru Isus Hristos.
Numele complet al Domnului Isus Hristos.
Numele Isus înseamnă mântuitor.
2) Apostolul Petru se adresează credincioșilor.
Îndurarea lui Dumnezeu este fără de margini.
3) Ne-a născut din nou prin învierea Domnului nostru Isus Hristos. Lucrarea nașterii din nou este tainică. Duhul lui Dumnezeu face această transformare. Aduce regenerare și îndepărtează lucrurile vechi.
Filipeni 3:10 Și să-L cunosc pe El și puterea învierii Lui, și părtășia suferințelor Lui
Schimbarea aceasta n-o faci tu nici cel de lângă tine ci puterea lui Dumnezeu.
4) Petru vorbește de o nădejde vie. Și noi oamenii maturi dorim spre lucruri mai bune. Avem în noi această nădejde, Petru o numește vie. Ea produce schimbări, îmi face fața senină, inima veselă. Nădejdea vine și ancorează inima de cer, de tărâmul veșnic. Te face să te gândești la cetatea de sus. Nu-ți mai dorești alte lucruri ci îți dorești să-l ai pe El. Cuvintele Domnului Isus Hristos au menirea să ne întărească în nădejde. "Nădejdea noastră e Hristos". Este ca o ancoră ancorată de cer.
Tit 2:13 așteptând fericita noastră nădejde și arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu și Mântuitor Isus Hristos. 2:12 și ne învață s-o rupem cu păgânătatea și cu poftele lumești și să trăim în veacul de acum cu cumpătare, dreptate și evlavie, 2:11 Căci harul lui Dumnezeu, care aduce mântuire pentru toți oamenii, a fost arătat.
Ce este mai fericit lucru decât această nădejde a lui Dumnezeu? Ce așteptăm? Îl așteptăm pe Domnul?
5) O moștenire nestricăcioasă.
Am fost înfiați, răscumpărați.
Ioan 1:11 A venit la ai Săi, și ai Săi nu L-au primit. 1:12 Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu;
Am fost făcuți moștenitori
6) O moștenire neîntinată, nestricăcioasă care nu se poate veșteji. Trebuie să strângem comori în cer. Comoara noastră e Isus.
7) O păstrează în ceruri pentru noi.
2 Timotei 4:7 M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credința. 4:8 De acum mă așteaptă cununa neprihănirii, pe care mi-o va da în „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept. Și nu numai mie, ci și tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu