duminică, 19 ianuarie 2014

19, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, 1 Cronici 4:9-10, Despre Iaebeț (trist), mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
...
Evrei 13:5 Mulțumiți-vă cu ce aveți
Dacă ești mulțumitor vei avea o inimă bună și un ospăț necurmat.
Apostolul Pavel se bucura în orice circumstanțe din viață.
Romani 5:3 Ba mai mult, ne bucurăm chiar și în necazurile noastre; căci știm că necazul aduce răbdare,
2 Corinteni 8:2 În mijlocul multelor necazuri prin care au trecut, bucuria lor peste măsură de mare și sărăcia lor lucie au dat naștere la un belșug de dărnicie din partea lor.
Iov 14:1 Omul născut din femeie are viața scurtă, dar plină de necazuri.
Dominanta vieții sunt încercările.
Coloseni 3:1 Dacă deci ați înviat împreună cu Hristos, să umblați după lucrurile de sus, unde Hristos șade la dreapta lui Dumnezeu. 3:2 Gândiți-vă la lucrurile de sus, nu la cele de pe pământ. 3:3 Căci voi ați murit, și viața voastră este ascunsă cu Hristos în Dumnezeu. 3:4 Când Se va arăta Hristos, viața voastră, atunci vă veți arăta și voi împreună cu El în slavă. 3:5 De aceea, omorâți mădularele voastre care sunt pe pământ: curvia, necurăția, patima, pofta rea și lăcomia, care este o închinare la idoli.
Duhul Sfânt este cel care creează unitate în Biserică. Cum trăim noi viața: condiționat de manifestările celor din jur; sau necondiționat.
Geneza 28:20 Iacov a făcut o juruință și a zis: „Dacă va fi Dumnezeu cu mine și mă va păzi în timpul călătoriei pe care o fac, dacă-mi va da pâine să mănânc și haine să mă îmbrac 28:21 și dacă mă voi întoarce în pace în casa tatălui meu, atunci Domnul va fi Dumnezeul meu; 28:22 piatra aceasta, pe care am pus-o ca stâlp de aducere aminte, va fi casa lui Dumnezeu și Îți voi da a zecea parte din tot ce-mi vei da.”
E penibil să începi viața de credință cu dacă, circumstanțial.
Dumnezeu dă pentru că acesta este caracterul său. Dumnezeu ne dă din contul Domnului Isus Hristos.
Cum să fiu bucuros când m-am rugat și nu mi-a dat Domnul ce mi-a cerut.
1 Corinteni 3:21 Nimeni să nu se fălească, dar, cu oameni, căci toate lucrurile sunt ale voastre: 3:22 fie Pavel, fie Apolo, fie Chifa, fie lumea, fie viața, fie moartea, fie lucrurile de acum, fie cele viitoare; toate sunt ale voastre, 3:23 și voi sunteți ai lui Hristos, iar Hristos este al lui Dumnezeu.
Viața de credință nu se poate trăi dacă nu te ancorezi în ceea ce Dumnezeu te învață.
1 Corinteni 2:9 Dar, după cum este scris: „Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut, urechea nu le-a auzit, și la inima omului nu s-au suit, așa sunt lucrurile pe care le-a pregătit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc.”
Psalmi 103:2 Binecuvântă, suflete, pe Domnul și nu uita niciuna din binefacerile Lui!
Dumnezeu ne-a dat la toți, dar care este atitudinea ta față de aceste binecuvântări.
Trăim prin resursele Domnului Hristos.
2 Corinteni 12:15 Și eu voi cheltui prea bucuros din ale mele și mă voi cheltui în totul și pe mine însumi pentru sufletele voastre.
Suntem toți chemați la o anumită consumare pentru slava Domnului Isus Hristos.
Conștientizarea prezenței Domnului Hristos între noi.
Chiar cheltuiala noastră personală este din partea lui Dumnezeu.
Ucenicii mergeau spre Emaus și erau triști, se uitau la Domnul Isus și erau triști.
Psalmi 34:5 Când îți întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, și nu ți se umple fața de rușine.
Psalmi 50:14 Adu ca jertfă lui Dumnezeu mulțumiri și împlinește-ți juruințele făcute Celui Preaînalt.
Romani 15:14 În ce vă privește pe voi, fraților, eu însumi sunt încredințat că sunteți plini de bunătate, plini și de orice fel de cunoștință, și astfel sunteți în stare să vă sfătuiți unii pe alții.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu