duminică, 19 ianuarie 2014

19, Duminică - tin, 3

Tineret, seara
Predică, 1 Petru 1:20-21, mesaj transmis prin Teo Banu Descarcă MP3
...
1 Petru 1:20 El a fost cunoscut mai înainte de întemeierea lumii și a fost arătat la sfârșitul vremurilor pentru voi 1:21 care prin El sunteți credincioși în Dumnezeu care L-a înviat din morți și I-a dat slavă, pentru ca credința și nădejdea voastră să fie în Dumnezeu.
Divinitatea Domnului Isus Hristos.
Apocalipsa 1:8 „Eu sunt Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul”, zice Domnul Dumnezeu, „Cel ce este, Cel ce era și Cel ce vine, Cel Atotputernic.”
Apocalipsa 1:11 care zicea: „Eu sunt Alfa și Omega, Cel Dintâi și Cel de pe Urmă.
Ioan 1:1 La început era Cuvântul, și Cuvântul era cu Dumnezeu, și Cuvântul era Dumnezeu. 1:2 El era la început cu Dumnezeu. 1:3 Toate lucrurile au fost făcute prin El; și nimic din ce a fost făcut, n-a fost făcut fără El.
Coloseni 1:15 El este chipul Dumnezeului celui nevăzut, Cel întâi născut din toată zidirea. 1:16 Pentru că prin El au fost făcute toate lucrurile care sunt în ceruri și pe pământ, cele văzute și cele nevăzute: fie scaune de domnii, fie dregătorii, fie domnii, fie stăpâniri. Toate au fost făcute prin El și pentru El. 1:17 El este mai înainte de toate lucrurile, și toate se țin prin El. 1:18 El este Capul trupului, al Bisericii. El este Începutul, Cel întâi născut dintre cei morți, pentru ca în toate lucrurile să aibă întâietatea.
Proverbe 8:22 Domnul m-a făcut cea dintâi dintre lucrările Lui, înaintea celor mai vechi lucrări ale Lui. 8:23 Eu am fost așezată din veșnicie, înainte de orice început, înainte de a fi pământul. 8:24 Am fost născută când încă nu erau adâncuri, nici izvoare încărcate cu ape; 8:25 am fost născută înainte de întărirea munților, înainte de a fi dealurile, 8:26 când nu era încă nici pământul, nici câmpiile, nici cea dintâi fărâmă din pulberea lumii. 8:27 Când a întocmit Domnul cerurile, eu eram de față; când a tras o zare pe fața adâncului, 8:28 când a pironit norii sus și când au țâșnit cu putere izvoarele adâncului, 8:29 când a pus un hotar mării, ca apele să nu treacă peste porunca Lui, când a pus temeliile pământului, 8:30 eu eram meșterul Lui, la lucru lângă El, și în toate zilele eram desfătarea Lui, jucând neîncetat înaintea Lui,
Evrei 10:5 De aceea, când intră în lume, El zice: „Tu n-ai voit nici jertfă, nici prinos; ci Mi-ai pregătit un trup; 10:6 n-ai primit nici arderi de tot, nici jertfe pentru păcat. 10:7 Atunci am zis: „Iată-Mă , vin să fac voia Ta, Dumnezeule!”
Evrei 10:10 Prin această „voie” am fost sfințiți noi, și anume prin jertfirea trupului lui Isus Hristos o dată pentru totdeauna.
Galateni 4:4 Dar, când a venit împlinirea vremii, Dumnezeu a trimis pe Fiul Său, născut din femeie, născut sub Lege, 4:5 ca să răscumpere pe cei ce erau sub Lege, pentru ca să căpătăm înfierea.
2 Timotei 1:9 El ne-a mântuit și ne-a dat o chemare sfântă, nu pentru faptele noastre, ci după hotărârea Lui și după harul care ne-a fost dat în Hristos Isus, înainte de veșnicii, 1:10 dar care a fost descoperit acum prin arătarea Mântuitorului nostru Hristos Isus, care a nimicit moartea și a adus la lumină viața și neputrezirea, prin Evanghelie.
Ioan 10:30 Eu și Tatăl una suntem.”
1 Petru 1:21 care prin El sunteți credincioși în Dumnezeu care L-a înviat din morți și I-a dat slavă, pentru ca credința și nădejdea voastră să fie în Dumnezeu.
"Nădejde", suntem chemați să ne punem toată nădejdea în a doua venire a Domnului Isus Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu