duminică, 17 mai 2015

17, Duminică - tin, 1

Tineret, seara
Predică, 1 Ioan 5:13-21, mesaj transmis prin Andrei Banu Descarcă MP3
...
1 Ioan 5:13 V-am scris aceste lucruri ca să știți că voi care credeți în Numele Fiului lui Dumnezeu aveți viața veșnică. 5:14 Îndrăzneala pe care o avem la El este că, dacă cerem ceva după voia Lui, ne ascultă. 5:15 Și, dacă știm că ne ascultă, orice I-am cere, știm că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut. 5:16 Dacă vede cineva pe fratele său săvârșind un păcat care nu duce la moarte, să se roage; și Dumnezeu îi va da viața, pentru cei ce n-au săvârșit un păcat care duce la moarte. Este un păcat care duce la moarte; nu-I zic să se roage pentru păcatul acela. 5:17 Orice nelegiuire este păcat; dar este un păcat care nu duce la moarte. 5:18 Știm că oricine este născut din Dumnezeu nu păcătuiește, ci Cel născut din Dumnezeu îl păzește, și cel rău nu se atinge de el. 5:19 Știm că suntem din Dumnezeu și că toată lumea zace în cel rău. 5:20 Știm că Fiul lui Dumnezeu a venit și ne-a dat pricepere să cunoaștem pe Cel ce este adevărat. Și noi suntem în Cel ce este adevărat, adică în Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevărat și viața veșnică. 5:21 Copilașilor, păziți-vă de idoli. Amin.
Apostolul Ioan exprimă un adevăr al lui Dumnezeu, pe urmă îl repetă, îl întărește.
Ioan 20:31 Dar lucrurile acestea au fost scrise pentru ca voi să credeți că Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu; și, crezând, să aveți viața în Numele Lui.
Copiii lui Dumnezeu îndrăznesc să-I ceară lucruri mari, dar după voia Lui.
2 Corinteni 11:29 Cine este slab, și să nu fiu și eu slab? Cine cade în păcat, și eu să nu ard?
1 Petru 1:15 Ci, după cum Cel ce v-a chemat este sfânt, fiți și voi sfinți în toată purtarea voastră. 1:16 Căci este scris: „Fiți sfinți, căci Eu sunt sfânt”.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu