duminică, 17 mai 2015

17, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, 1 Ioan 5, Despre mărturisirea lui Dumnezeu, mesaj transmis prin Andrei Mîrza Descarcă MP3
...
Consistentă, consecventă și concludentă.
1 Ioan 5:12 Cine are pe Fiul are viața; cine n-are pe Fiul lui Dumnezeu n-are viața.  5:13 V-am scris aceste lucruri ca să știți că voi care credeți în Numele Fiului lui Dumnezeu aveți viața veșnică.
Mărturisirea lui Ioan Botezătorul.
Ioan 5:33 Voi ați trimis la Ioan, și el a mărturisit pentru adevăr.  5:34 Nu că mărturia pe care o primesc Eu vine de la un om; dar spun lucrurile acestea pentru ca să fiți mântuiți.  5:35 Ioan era lumina care este aprinsă și luminează, și voi ați vrut să vă înveseliți câtăva vreme la lumina lui.  5:36 Dar Eu am o mărturie mai mare decât a lui Ioan; căci lucrările pe care Mi le-a dat Tatăl să le săvârșesc, tocmai lucrările acestea pe care le fac Eu, mărturisesc despre Mine că Tatăl M-a trimis.
Mărturisirea lui Dumnezeu este o mărturisire care obligă.
1 Ioan 5:9 Dacă primim mărturisirea oamenilor, mărturisirea lui Dumnezeu este mai mare; …
Ce spune această mărturisire a lui Dumnezeu?
1 Ioan 5:9 …și mărturisirea lui Dumnezeu este mărturisirea pe care a făcut-o El despre Fiul Său.
Mărturisirea lui Dumnezeu este obiectivă.
Mărturisirea aceasta are de-a face cu inima omului.
Mărturisirea aceasta a lui Dumnezeu te responsabilizează.
1 Ioan 5:10 Cine crede în Fiul lui Dumnezeu are mărturisirea aceasta în el; cine nu crede pe Dumnezeu Îl face mincinos, fiindcă nu crede mărturisirea pe care a făcut-o Dumnezeu despre Fiul Său.  5:11 Și mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viața veșnică, și această viață este în Fiul Său.
1 Ioan 5:14 Îndrăzneala pe care o avem la El este că, dacă cerem ceva după voia Lui, ne ascultă.  5:15 Și, dacă știm că ne ascultă, orice I-am cere, știm că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut.
1 Ioan 3:22 Și orice vom cere vom căpăta de la El, fiindcă păzim poruncile Lui și facem ce este plăcut înaintea Lui.
Să ne rugăm după voia lui Dumnezeu!
Dragostea lui Dumnezeu în protecția lui ne dă acele lucruri care sunt pentru protecția noastră.
Psalmi 106:14 Ci i-a apucat pofta în pustiu și au ispitit pe Dumnezeu în pustietate.  106:15 El le-a dat ce cereau; dar a trimis o molimă printre ei.
Atunci când ne rugăm lui Dumnezeu, să avem grijă să ne rugăm după voia lui Dumnezeu.
1 Ioan 5:16 Dacă vede cineva pe fratele său săvârșind un păcat care nu duce la moarte, să se roage; …
Ne aduce înainte lucruri pentru care să nu ne rugăm.
Ezechiel 14:3 „Fiul omului, oamenii aceștia își poartă idolii în inimă și își pironesc privirile spre ceea ce i-a făcut să cadă în nelegiuire! Să Mă las Eu să fiu întrebat de ei?
1 Corinteni 11:29 Căci cine mănâncă și bea își mănâncă și bea osânda lui însuși, dacă nu deosebește trupul Domnului. 11:30 Din pricina aceasta sunt între voi mulți neputincioși și bolnavi, și nu puțini dorm.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu