sâmbătă, 30 mai 2015

30, Sâmbătă - 8

Conferință, dimineața
Predică, Întrebări și răspunsuri, mesaj transmis prin Victoraș Toculeț Descarcă MP3
...
Cad în același păcat, ce pot face?
Mă lupt cu ispitele, cad. Am nevoie de sfaturi, cum să lupt ca să devin integru?
1 Ioan 2:13b; 14b
1 Ioan 2:13 … Vă scriu, tinerilor, fiindcă ați biruit pe cel rău… 2:14 …V-am scris, tinerilor, fiindcă sunteți tari, și Cuvântul lui Dumnezeu rămâne în voi, și ați biruit pe cel rău. 2:15 Nu iubiți lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubește cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.
Am avut eu această bucurie a mântuirii?
Mântuirea înseamnă: Iertarea de pacate, apoi conștientizarea că în noi este o prezență a păcatului care ne însoțește până plecăm în veșnicie. "Vreau să mă schimb", să înțelegem schimbarea: să fim asemenea Domnului Isus. Ce pot face? Ascultarea constantă față de Duhul Sfânt, față de Cuvântul lui Dumnezeu. Domnul să lucreze să creeze obiceiuri noi bune, ca să putem fi eliberați de obiceiuri proaste rele.
În starea cea nouă nu vom mai avea probleme cu această prezență a păcatului.
Un anumit păcat… Te rog să observi dacă păcatul te deranjează pe tine. Nu cumva, în viața ta, mai sunt și alte păcate?
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu