duminică, 24 martie 2013

24, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, 2 Ioan, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
"Lucrarea pe care o fac Eu este de la Tatăl"
La Cruce este și dreptate și dragoste.
Filipeni 2, "duceți până la capăt", procesul lepădării de noi înșine. Să cunoaștem adevărul mântuitor întreg. Procesul lung și dureros al sfințirii și lepădării de noi înșine.
Privind spre Cruce trebuie să vedem 2 persoane: El și eu. Adevărul este să omori mădularele tale care sunt pe pământ: curvia și alte păcate. Primesc, accept și fac ce mi se spune.
"Eu sunt Calea, Adevărul și Viața". "Sfințește-I prin adevăr, Cuvântul Tău este adevărul."
"Eu Însumi Mă sfințesc pentru ei", punere de-o parte.
"Lăsați-vă de minciună".
Vorbele trec, adevărul rămâne. Ce repede aleargă minciuna, ce repede aleargă zvonurile.
Ca să trăiești Adevărul este o luptă pe viață și pe moarte cu firea pământească. Haideți să ne îmbrăcăm cu Adevărul.
Să poți să faci bine și să ți se spună: atât. Domnul Isus este Capul Adunării.
"Harul, îndurares și pacea să fie cu voi", 2 Ioan 3.
Car după mine toată viața lipsa mea de merite.
Îndurare, "pentru îndurarea lui Dumnezeu aduceți trupurilr voastre ca o jertfă vie…", Romani 12:1
Pacea, între noi, "din partea lui Dumnezeu Tatăl și din partea Domnului Isus Hristos".
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu