sâmbătă, 1 iunie 2013

1, Sâmbătă - conf, 4

Conferință, dimineața
Predică, Prezentarea cărții "O călătorie pe drumul spre cer", mesaj transmis prin Maria Magdalena Halip Descarcă MP3
...
Câți dintre acești tineri vor fi folosiți la maxim de Dumnezeu?
Felul cum lucrează Dumnezeu, cum orchestrează Dumnezeu.
De ce n-ai scris despre cum a lucrat Dumnezeu în viața ta? N-am timp.
Așa că am pus timp pentru asta, și în 20 de zile am scris cartea aceasta.
Dacă ai avea 20 de ani și ți-ai pune întrebările astea două:
Ce vreau eu?
Ce vrea Dumnezeu?
Dacă răspunsurile corespund, atunci e bine.
Eram la 30km de locul unde a murit David Livingston în mai 1973. Eram bolnavă de malarie, dar am mers pentru că trebuia.  Am găsit inimi pentru Dumnezeu departe de civilizație. Mă ascultau cu atâta atenție. Pentru ei, că eram albă, eram privită ca ceva rău.
Cu toții suntem călători spre cer!
Psalmul 21, "ridic ochii spre cer de unde-mi vine ajutorul".
Dumnezeu a pus ceva minunat în inimile fiecărei persoane.
Se vorbește despre chemare, mântuire, peripețiile mele.
Dumnezeu dorește o inimă curată pe care s-o dedicăm Lui.
M-am întors la Domnul la 12 ani și am tot căutat cum să slujesc Domnului. Și era greu pentru mine ca fată, mai ales înainte de Revoluție.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu