sâmbătă, 1 iunie 2013

1, Sâmbătă - conf, 6

Conferință, după-amiaza
Întrebări, Două seturi de întrebări, răspunsuri date de Victoraș Toculeț Descarcă MP3
...
Dacă de tânăr cineva își stabilește încredințări, standarde, el este considerat habotnic. Dacă standardele ies din tiparul zilelor noastre. Se poate considera credincios sau nu acela?
Sunt două extreme: legalismul; libertinismul sau fac ce-mi place.
Nu poți să te îmbraci cum vrei. Dar dacă ai o încredințare, dacă nu afectează principiile de viață în Isus Hristos, nu o impune altuia.
Concepțiile nu mi le mai formez eu. Să ai principii. Dragostea este mai presus de niște concepții pe care mi le stabilesc eu.
Oameni bigoți, legaliști, de o răutate tenace. Dacă ești acolo atunci întoarce-te la Scriptură.
Dacă nu simt că sunt iertat e bine, trebuie să-mi cer iertare de mai multe ori?
Domnul zice că dacă cine ți-a greșit vine și-ți zice "îmi pare rău" să-l ierți. Tot așa și noi să credem că ne iartă Domnul dacă ne mărturisim păcatele. Să nu obosim în a ne mărturisi păcatele. De 490 de ori te bucuri că Domnul te-a iertat. Iertarea este prin har.
Cum ar fi dacă ar fi un singur păcat nemărtutisit la Răpire. Categoric nu voi fi răpit?!
Dacă ai Duhul Sfânt, mărturisirea ar trebui să fie ca o respirație.
Diavolul ne ține în îndoială. Te ține pe cărarea pe care ai fost sclavul lui.
Dacă urăști pe fratele tău ești un ucigaș.
Dacă am facut una sau mai multe hotărâri de al urma pe Dumnezeu, dar am ales să trăiesc în lume pentru mai mulți ani.
Evrei 6:4-6
Evrei 6:4 "Căci cei ce au fost luminați odată – și au gustat darul ceresc, și s-au făcut părtași Duhului Sfânt,  6:5 și au gustat Cuvântul cel bun al lui Dumnezeu și puterile veacului viitor –  6:6 și care totuși au căzut, este cu neputință să fie înnoiți iarăși și aduși la pocăință, fiindcă ei răstignesc din nou, pentru ei, pe Fiul lui Dumnezeu și-L dau să fie batjocorit."
Satana cunoaște multe despre n Scriptură și s-ar putea să cunoască mai multe decât noi. Satana nu cunoaște gândurile noastre. Dar cunoaște zona pe care trăim. Numai Dumnezeu ne cunoaște gândurile.
Evrei 10, evreii aveau de făcut o alegere.
Întoarcerea la Dumnezeu este o chestiune de viață și de moarte.
Nimeni nu este mântuit pentru ceea ce face.
La evrei, erai dezmoștenit, îți era amenințată viața. Dacă renunțai la Domnul, trebuia sa faci o lepădare publică, răstigneai din nou pe Domnul.
Nu te obligă nimeni să trăiești în păcat. Întoarce-te la Domnul. Stăruiește în ascultarea de El.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu