sâmbătă, 1 iunie 2013

1, Sâmbătă - conf, 8

Conferință, după-amiaza
Întrebări, Cum aș putea să scap de dependența de internet și muzică când prietenilor mei le plac și chiar și mie îmi plac?, mesaj transmis prin Lucian Adam Descarcă MP3
...
Întâi scapă de acei prieteni.
Nu cred că există rețete.
Dar a existat un proces în căpătarea acelei dependențe. Fi radical. Un prim semn este că ai realizat.
N-am auzit pe nimeni să spună că este dependent de un lucru care nu-i place. Păcatul dă plăceri de-o clipă.
Rezolvarea dependenței implică cruce. Trebuie să înlocuiești cu ceva, ce vei pune în loc. Cele mai multe dependențe vin pe calea plictiselii. Caută să ai activități sfinte. Prin puterea sângelui Domnului Isus Hristos și prin voința ta.
Mă simt singură, ce alternativă am la dependența de prieteni prin Facebook?
Când ești în necaz, nici unul din listă nu va fi alături de tine.
Să-ți faci prieteni când ai scopuri și țeluri comune.
Pericole și capcane ale Facebook-ului.
Majoritatea prietenilor au cont dar aș părea ciudat dacă mi-aș închide contul?
"Răscumpărați vremea". Ai intrat pentru 5 minute și te trezești că ai stat 5 ore.
Să stai pe Facebook atâta timp cât stai în rugăciune și în citirea Cuvântului.
Cum ar trebui să arate o relație dintre un tânăr și o tânără crestini?
Trebuie să existe înțelegerea că a sosit timpul căsătoriei și pentru băiat și pentru fată.
Ce vrei să cunoști?
Tot ce n-are scopul curăției duce mai devreme sau mai târziu la murdării.
Păcăleala diavolului că trebuie să ne cunoaștem înainte.
Nu este nevoie să ajungi la păcat în mod fizic, este de-ajuns sa ajungă în gând și ai și păcătuit.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu